Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Title: ЛІНГВІСТИЧНА СПЕЦИФІКА КОСМЕТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ПОЛЬСЬКІЙ МОВІ
Authors: Афанас, Крістіна
Citation: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Войцева, Олена Андріївна
Войцева, Елена Андреевна
Voitseva, Olena A.
Keywords: реклама як феномен соціокультурного життя
реклам нейтрально-інформативного плану
синонімія
антоніми
метафора
Series/Report no.: ;Вип. 4, С. 9-14
Abstract: Реклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.
Description: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-14.pdf.pdf217.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.