Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5003
Назва: Современные подходы к проблеме регуляции психических состояний личности
Інші назви: Сучасні підходи до проблеми регулювання психічних станів особистості
Modern approaches to the regulation of mental state of the individual
Автори: Висковатова, Татьяна Павловна
Вісковатова, Тетяна Павлівна
Viskovatova, Тetyana P.
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: личность
психическое состояние
регуляция
саморегуляция
особистість
психічний стан
регуляція
саморегуляція
personality
mental state
regulation
self-regulation
Серія/номер: Психологія;Т. 18, вип. 4(30)
Короткий огляд (реферат): В статье проведен анализ основных теоретических подходов к проблеме регуляции психических состояний, который дал возможность определить, что регуляция — это совокупность процессов корректирующего, координирующего и интегрирующего влияния на психику, нервную систему и гуморальные факторы, перевод в требуемое условиями оптимальное, эмоциональное состояние для восстановления внутреннего потенциала и активности организма, приведения к установленным нормам и правилам, необходимым программам, обеспечивающим динамическое равновесие в конкретных условиях жизнедеятельности и поведения человека.
У статті проведено аналіз основних теоретичних підходів до проблеми регуляції психічних станів, який дав можливість визначити, що регуляція — це сукупність процесів коригуючого, координуючого і інтегруючого впливу на психіку, нервову систему і гуморальні фактори, переведення в необхідний (що диктується умовами) емоційний стан для відновлення внутрішнього потенціалу та активності організму, приведення до встановлених норм і правил, необхідних програм, що забезпечує динамічну рівновагу в конкретних умовах життєдіяльності та поведінки людини.
Problem of regulation of mental activity is one of the fundamental problems ofpsychology. The article analyzes the main theoretical approaches to the regulation of mental conditions which made it possible to determine that the regulation is a set of corrective processes, coordinating and integrating effect on the psyche, nervous system and humoral factors transfer into the required conditions for optimal emotional state for the recovery of domestic capacity and activity of the organism, bringing to the setting rules and regulations necessary programs that provide a dynamic equilibrium in the specific conditions of life and human behavior. Regulation, as a particular control component performs maintenance of relevant indicators (parameters) process within limits appropriate to the most effectiveness in this respect. Under regulation in science meant functioning of the organized systems providing: preservation of their particular structure, supporting operation mode, realization of activities and content of the program’s goals. We believe that the use of integrative and adaptive functions of mental states are acceptable and in our work for the multifunctional regulation of mental states of students in the learning process. This analysis suggests that self-regulation — is the process of purposeful change of mental states and psychophysiological functions, control human emotions, feelings and experiences, the conscious choice of the nature and mode of action, the «inner’ behavioral regulation of human activity, special programming level of activity on the basis of anticipation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5003
Розташовується у зібраннях:Психологія та соціальна робота

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55-59.pdf147.71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.