ЕКРАННА МОВА ТА ЕКРАННА КУЛЬТУРА: ЗБРОЯ VS ОБЛАДУНКИ ТЕЛЕРЕКЛАМИ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
У статті описуються властивості телевізійної реклами як феномену екранної культури та комунікації.
В статье описываются свойства телевизионной рекламы как феномена экранной культуры и коммуникации.
This article is about the attribute of the TV advertising as a phenomenon of onscreen culture and communication.
Опис
Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2013.
Ключові слова
телепотік, телереклама, драматургічність, аудиторія, аудіовізуальні комунікації, екранна культура, телепоток, драматургичность, аудитория, аудиовизуальные коммуникации, экранная культура, TV stream, dramaturgy, audience, audiovisual communication, onscreen, culture
Бібліографічний опис
Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК