Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4909
Title: ЕКРАННА МОВА ТА ЕКРАННА КУЛЬТУРА: ЗБРОЯ VS ОБЛАДУНКИ ТЕЛЕРЕКЛАМИ
Authors: Іванова, Олена Андріївна
Ivanova, Olena A.
Иванова, Елена Андреевна
Citation: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць
Issue Date: 2013
Publisher: Астропринт
Keywords: телепотік
телереклама
драматургічність
аудиторія
аудіовізуальні комунікації
екранна культура
телепоток
драматургичность
аудитория
аудиовизуальные коммуникации
экранная культура
TV stream
dramaturgy
audience
audiovisual communication
onscreen
culture
Series/Report no.: ;Вип. 17 С. 158-165.
Abstract: У статті описуються властивості телевізійної реклами як феномену екранної культури та комунікації.
В статье описываются свойства телевизионной рекламы как феномена экранной культуры и коммуникации.
This article is about the attribute of the TV advertising as a phenomenon of onscreen culture and communication.
Description: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2013.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4909
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
158-165.pdf139.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.