ОНОМАСТИЧЕСКИЙ КОНТИНУУМ В РЕКЛАМНОМ ТЕКСТЕ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
ОРІДУ НАДУ
Анотація
Имена собственные, обладая национально-культурной значимостью и высокой степенью коннотативного содержания, являются своеобразными смысловими доминантами рекламного текста, актуализируют его содержательно-концептуальную информацию
Стаття присвячена аналізу рекламного оиомастичігого континууму, його енциклопедичному значению, соціальним полям, що зумовлюють локалізацію оніма в часі, просторі
The article deals with the promotional text (advertising). Particular attention is given to such components of its onomastic continuum as: onyms encyclopedic (referential) meaning; social spheres, which determine onyms temporal and territorial localisation
Опис
Слов’янський збірник: збірник наук. праць; – Вип. 14-15.-Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2011
Ключові слова
рекламний текст, ономастичний континуум, соціальні поля, імплікація, реальний/вигаданий онім, promotional text (advertising), onomastic continuum, social sphere (field), implication, real/invented onym, рекламные тексты (реклама), ономастический континуум, социальная сфера (поле), импликация, реальный / воображаемый оним
Бібліографічний опис
Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК