Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4899
Title: ОНОМАСТИЧЕСКИЙ КОНТИНУУМ В РЕКЛАМНОМ ТЕКСТЕ
Other Titles: Ономастичний континуум у рекламному тексті.
Onomastic Continuum within a Promotional
Authors: Иванова, Н. Г.
Шумарина, Т. Ф.
Шумаріна, Т. Ф.
Іванова, Н. Г.
Ivanova, N. G.
Shumarina, Т. E.
Citation: Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
Issue Date: 2011
Publisher: ОРІДУ НАДУ
Keywords: рекламний текст
ономастичний континуум
соціальні поля
імплікація
реальний/вигаданий онім
promotional text (advertising)
onomastic continuum
social sphere (field)
implication
real/invented onym
рекламные тексты (реклама)
ономастический континуум
социальная сфера (поле)
импликация
реальный / воображаемый оним
Series/Report no.: ;Вип. 14-15, С. 145-150
Abstract: Имена собственные, обладая национально-культурной значимостью и высокой степенью коннотативного содержания, являются своеобразными смысловими доминантами рекламного текста, актуализируют его содержательно-концептуальную информацию
Стаття присвячена аналізу рекламного оиомастичігого континууму, його енциклопедичному значению, соціальним полям, що зумовлюють локалізацію оніма в часі, просторі
The article deals with the promotional text (advertising). Particular attention is given to such components of its onomastic continuum as: onyms encyclopedic (referential) meaning; social spheres, which determine onyms temporal and territorial localisation
Description: Слов’янський збірник: збірник наук. праць; – Вип. 14-15.-Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2011
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4899
Appears in Collections:Слов’янський збірник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
145-150.pdf296.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.