Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4681
Назва: Специфика методов креативной педагогики в контроле знаний студентов при изучении мифологии
Інші назви: The specificity of methods of creative pedagogy in control of knowledge of students when studying mythology
Автори: Наконечная, Оксана Васильевна
Наконечна, Оксана Василівна
Nakonechna, Oksana V.
Бібліографічний опис: Problemy nowoczesnej edukacji T 2-3
Дата публікації: 2005
Ключові слова: мифология
контроль
проверка знаний
интеллектуальная игра
mythology
control
testing of knowledge
creative pedagogy
intellectual game
Серія/номер: ;Т. 2-3
Короткий огляд (реферат): Автор этой статьи пытается оправдать культурологическую значимость изучения мифологии, проанализировать традиционные формы оценки и контроля знаний студентов по данной теме, и обосновать возможность использованию элементов творческой педагогики, которая применяется в области курса авторского права в культурологии, теории и истории культуры.
The author of this article tries to justify the culturological importance of the study of mythology, to analyze the traditional forms of assessment and control of students ‘knowledge on this topic, and substantiate the possibility of using elements of creative pedagogy, that it applies in copyright courses in cultural studies, and theory and history of culture.
Опис: Problemy nowoczesnej edukacji.- T 2-3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4681
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФІФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
297-306.pdf245.45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.