Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4673
Title: Проблеми первинного етапу в процесі опанування сценічним мовленням
Authors: Наконечна, Оксана Василівна
Наконечная, Оксана Васильевна
Nakonechna, Oksana V.
Citation: Сучасні тенденції розвитку професійної компетенції майбутніх митців, всеукраїнська науково-практична конференція (3; 2010; Луганськ)
Issue Date: 2010
Publisher: Луганський державний інститут культури і мистецтв
Keywords: сценічне мовлення
повсякденне мовлення
загальні рекомендації
мовні ресурси
сценическая речь
повседневная речь
общие рекомендации
речевые ресурсы
stage speech
every-day speech
general recommendations
speech resources
Series/Report no.: ;с. 87-90
Abstract: Робота містить загальні рекомендації, що можуть бути дані студентам- початківдям на початку вивчення курсу “Сценічне мовлення”. Зазначені рекомендації призвані вберегти студентів від найбільш розповсюджених помилок при роботі над мовленням, підвищити ефективність виконуваних вправ.
Работа включает общие рекомендации, которые помогут начинающим студентам в начале изучения курса «Сценическая речь». Указанные рекомендации призваны уберечь студентов от наиболее распространенных ошибок при работе над речью, повысить эффективность выполняемых упражнений.
The article deals with some general recommendations for first-year students which can be given at the beginning of studying “Stage speech” subject. The given recommendations are aimed to keep students from most spread mistakes while working at their speech and also increase the effectiveness of the exercises.
Description: Сучасні тенденції розвитку професійної компетенції майбутніх митців, матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (3; 2010; Луганськ)(з міжнародною участю), 25-26 лютого, 2010р.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4673
Appears in Collections:Статті та доповіді ФІФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87-90.pdf103.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.