Нові перспективи дослідження сценічної образності в театральному мистецтві

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Наука і освіта
Анотація
Майже єдиним методом, яким послуговується на сьогодні театрознавство для здійснення аналітичної функції, є описовий, але, як зазначає Н.Корнієнко, з якою ми погоджуємось, „цей тип театрального дискурсу ближчий до рефлексій театрального критика аніж до теоретика театру” [2,9]. Проте, ми мусимо зазначити з майбутньою спробою доведення, яка планується, що властивості театральної критики не здатні забезпечити справжнього наукового аналізу в сучасному мистецтвознавстві, зокрема театрознавстві. Для здійснення аналітичної функції потрібні, як мінімум, інші властивості викладення: об’єктивність, структурна єдність, специфічна мова викладення, доказовість тощо. Якщо науковий аналіз є неможливим в рамках театральної критики, яким же чином він має здійснюватися? Пропонуємо власну точку зору на це питання, спроба відповіді на яке і стала метою даного дослідження.
Опис
"Динаміка наукових досліджень -2005", матеріали міжнародної науково-практичної конференції (4; 2005; Дніпропетровськ).-Т63:Філософія
Ключові слова
перспективи дослідження, сценічний образ, принцип об 'єктивності, принцип потрібності, принцип неототожнення, принцип неповноти істини
Бібліографічний опис
"Динаміка наукових досліджень -2005", матеріали міжнародної науково-практичної конференції
DOI
ORCID:
УДК