Інтелектуальна гра як засіб контролю знань при вивченні міфології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
ТОВ "Студія "Негоціант"
Анотація
В рамках курсу «Культурологія» (варіант назви «Українська та світова культура»), який є обов’язковим практично для всіх вузівських спеціальвикладається студентам як денного, так і заочного відділення, здебільшого початкових курсів вивчається міфологія різних народів і цивілізацій. Причини очевидні: знання міфології є джерелом розуміння як власної культури, так і культур інших народів, «розуміння міфів допомагає розумінню людей» [2, 19]. Міфологія є іншим, альтернативним науковому, способом осягнення світу, але не менш важливим і багато в чому вірним: адже іноді наука не в змозі описати деякі важливі предмети і явища такі, в яких пріоритетними є емоційна оцінка минулого і сучасного, віра та забобони, надії і спогади. В таких випадках людина звертається до міфу - повертається у підсвідоме «дитинство».
Опис
Аркадіа : культурологічний та мистецтвознавчий журнал, 2010 № 2(28)
Ключові слова
міфологія, інтелектуальна креативна педагогіка, контроль знань
Бібліографічний опис
Аркадіа : культурологічний та мистецтвознавчий журнал
DOI
ORCID:
УДК