Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4513
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Authors: Пилипюк, Катерина Миколаївна
Citation: Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: психолого-педагогічні аспекти
Френсіс, Д.
Series/Report no.: ;С. 506-509.
Abstract: Аналіз джерел [1-4] свідчить, що в німецькій науково-педагогічній думці існує декілька позицій щодо визначення сутності понять «критичне мислення», «аналітичне мислення», «мислення вищого порядку». При знайомстві з науковими роботами відзначається плюралізм підходів і теорій, а також прагматична націленість і намагання пов'язувати теоретичну підготовку студентів із практичною діяльністю. Так, Р. Енніс виявив цілу низку припущень і здібностей, пов'язаних з критичним мисленням, котрі спрямовані на розвиток умінь скептичної реакції та аргументованого мислення. З позиції науковця, скептицизм у критичному мисленні означає залучення елемента ввічливого сумніву.
Description: Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4513
Appears in Collections:Статті та доповіді РГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
506-509.pdf47.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.