Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4493
Title: ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ТЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ
Authors: Сомбаманія, Ганна Миколаївна
Citation: Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: професійне становлення професійності
нерівність жінки в сім'ї
статевий розподіл праці
Series/Report no.: ;С. 310-313.
Abstract: Дослідники, що розвивають ідеї нового — тендерного підходу в професійній підготовці педагогічних кадрів (С. Вихор, Т. Говорун, Т. До ропі па, і. Кон, В. Кравець, С. Харченко, О. Цокур та ін.), розкрили значення категорій «стать» і «гендер» для розуміння психологічних особливостей дівчат і юнаків пори студентської юності в плані визначення специфіки їхнього професійного становлення як суб'єктів педагогічної діяльності й спілкування. Автори єдині в думці, що застарілі тендерні стереотипи й наявні прояви сексизму в сфері навчально-виховного процесу сучасних вищих навчальних закладів, є тими об'єктивними факторами, які багато в чому стримують і навіть перешкоджають успішності професійного становлення майбутніх фахівців.
Description: Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4493
Appears in Collections:Статті та доповіді РГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
310-313.pdf53.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.