Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4438
Назва: Психологическая удовлетворенность потребностей предпринимателей
Інші назви: Психологічна задоволеність потреб підприємців
Psychological satisfaction of entrepreneurs’ needs
Автори: Чернявская, Татьяна Павловна
Чернявська, Тетяна Павлівна
Chernyavska, Tetyana P.
Бібліографічний опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: бизнес
предприниматели
психологическая удовлетворенность
потребности предпринимателей
предпринимательская деятельность
бізнес
підприємці
психологічна задоволеність
потреби підприємців
підприємницька діяльність
business
entrepreneurs
psychological satisfaction
entrepreneurs’ needs
entrepreneurial activity
Серія/номер: Психологія; Т. 18, вип. 23
Короткий огляд (реферат): В статье приводится теоретико-методологическое обоснование эмпирического исследования психологической удовлетворенности потребностей предпринимателей. Использование теоретической концепции А. Маслоу позволило провести исследование, показавшее, как сформированы потребности у начинающих предпринимателей и как они удовлетворяются. Показаны особенности формирования и развития метапотребностей предпринимателей. Результаты данного исследования могут быть использованы в разработке мотивационных тренингов предпринимателей для повышения эффективности их деятельности.
У статті приводиться теоретіко-методологічне обґрунтування емпіричного дослідження психологічної задоволеності потреб підприємців. Використання теоретичної концепції А. Маслоу дозволило провести дослідження, що показало, як сформовані потреби у початкуючих підприємців і як вони задовольняються. Показані особливості формування і розвитку метапотребностей підприємців. Результати даного дослідження можуть бути використані в розробці мотиваційних тренінгів підприємців для підвищення ефективності їх діяльності.
The article provides a theoretical and methodological substantiation of empiric study of psychological satisfaction of entrepreneurs’ needs. The use of A. Maslow theoretical conception enabled to carry out the research which showed how entrepreneurs-beginners’ needs are formed and how they are met. The features of formation and development of meta-needs of entrepreneurs are shown. The results of this research can be used in development of motivational trainings/work-shops for entrepreneurs to improve their activity efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4438
Розташовується у зібраннях:Психологія та соціальна робота

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
316-324.pdf262.84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.