Впливові домінанти рекламного дискурсу в аспекті нейролінгвістичного програмування

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Результатом наукових розвідок у царині української ментальності стало виокремлення її чотирьох системотвірних ознак: інтроверсивності вищих психічних функцій, кордоцентричної орієнтації в аксіосистемі, анархічного індивідуалізму з партикулярним прагненням до особистої свободи та домінуванням емоційного складника. Таким чином, феномен ментальності як глобальна психологічна універсалія корелює з глибинними імплікатурами етносу, вияв яких ускладнено розмаїттям їх психосемантичних взаємовпливів, що зумовлює мультиплікативний характер смислових конденсацій. Очевидно, що до аналізу ментальних орієнтирів обов'язково має залучатися лінгвістичний аспект, інтерпретований у соціальному контексті особистісної й етнічної психології та загальнофілософських констант.
Опис
Ключові слова
рекламне мовлення, рекламний дискурс
Бібліографічний опис
Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology
DOI
ORCID:
УДК