Впливові домінанти рекламного дискурсу в аспекті нейролінгвістичного програмування
Вантажиться...
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Результатом наукових розвідок у царині української ментальності стало
виокремлення її чотирьох системотвірних ознак: інтроверсивності вищих
психічних функцій, кордоцентричної орієнтації в аксіосистемі, анархічного
індивідуалізму з партикулярним прагненням до особистої свободи та
домінуванням емоційного складника. Таким чином, феномен ментальності як
глобальна психологічна універсалія корелює з глибинними імплікатурами
етносу, вияв яких ускладнено розмаїттям їх психосемантичних взаємовпливів,
що зумовлює мультиплікативний характер смислових конденсацій. Очевидно,
що до аналізу ментальних орієнтирів обов'язково має залучатися лінгвістичний
аспект, інтерпретований у соціальному контексті особистісної й етнічної
психології та загальнофілософських констант.
Опис
Ключові слова
рекламне мовлення, рекламний дискурс
Бібліографічний опис
Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology