Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4429
Title: Впливові домінанти рекламного дискурсу в аспекті нейролінгвістичного програмування
Authors: Ковалевська, Tетяна Юріївна
Citation: Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology
Issue Date: 2008
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: рекламне мовлення
рекламний дискурс
Series/Report no.: ;Вип. 20.
Abstract: Результатом наукових розвідок у царині української ментальності стало виокремлення її чотирьох системотвірних ознак: інтроверсивності вищих психічних функцій, кордоцентричної орієнтації в аксіосистемі, анархічного індивідуалізму з партикулярним прагненням до особистої свободи та домінуванням емоційного складника. Таким чином, феномен ментальності як глобальна психологічна універсалія корелює з глибинними імплікатурами етносу, вияв яких ускладнено розмаїттям їх психосемантичних взаємовпливів, що зумовлює мультиплікативний характер смислових конденсацій. Очевидно, що до аналізу ментальних орієнтирів обов'язково має залучатися лінгвістичний аспект, інтерпретований у соціальному контексті особистісної й етнічної психології та загальнофілософських констант.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4429
Appears in Collections:Записки з романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковалевська.pdf106.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.