Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4424
Назва: Особливості самопрезентаційної поведінки освітян як представників соціономічних професій
Інші назви: Особенности самопрезентационного поведения педагогов как представителей социономических профессий
Features of presentation conduct of teachers as representatives of socionomic professions
Автори: Кононенко, Анатолій Олександрович
Кононенко, Aнатолий Aлександрович
Kononenko, Anatoliy O.
Бібліографічний опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: педагогічна діяльність
особистість педагога
cоціономічні професії
самопрезентація
стратегії самопрезентації
педагогическая деятельность
личность педагога
социономические профессии
самопрезентация
стратегии самопрезентации
pedagogical activity
personality of teacher
socionomic profession
presentation
strategies of presentation
Серія/номер: Психологія; Т. 18, вип. 23
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу специфіки самопрезентації та самопрезентаційної поведінки сучасних педагогів. Показано, що самопрезентація сучасного педагога завжди здійснюється в межах соціального контексту, куда включається не тільки конкретна соціальна ситуація, але й суб’єкт і об’єкт самопрезентації, тобто на формування специфічного стилю самопрезентації сучасного педагога суттєво впливає його віднесеність до групи соціономічних професій.
Статья посвящена анализу специфики самопрезентации и самопрезентационного поведения современных педагогов. Показано, что самопрезентация современного педагога всегда осуществляется в пределах социального контекста, куда включается не только конкретная социальная ситуация, но и субъект и объект самопрезентации, то есть на формирование специфического стиля самой презентации современного педагога существенно влияет его принадлежность к группе социономических профессий.
The article is devoted the analysis of specific of presentation and presentation conduct of modern teachers. It is rotined that presentation of modern teacher is always carried out within the limits of social context, is included not only concrete social situation but also subject and object of presentation, that on forming of specific style of presentation of modern teacher substantially influences him to the group of socionomic professions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4424
Розташовується у зібраннях:Психологія та соціальна робота

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
143-149.pdf217.84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.