Связь качественно-динамических характеристик категоризации с креативностью в зависимости от специфики ментального опыта

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечнікова
Анотація
В статье раскрывается вопрос обусловленности индивидуализации процессов категоризации вышележащим метауровнем деятельности. Показано, что выбор формальной, индивидуально-ригидной и индивидуально-гибкой стратегий категоризации может быть обусловлен уровнем развития креативных способностей. Установлено, что индивидуальные предпосылки стратегий категоризации имеют разную структуру в зависимости от специфики образования (ментального опыта).
У статті розкривається проблема обумовленості індивідуалізації процесів катетеризації вищім метарівнем діяльності. Показано, що вибір формальної, індивідуально-ригідної і індивідуально-гнучкої стратегій катетеризації може бути обумовлений рівнем розвитку креативних здібностей. Встановлено, що індивідуальні передумови стратегій катетеризації мають різну структуру залежно від специфіки освіти (ментального досвіду).
The article views the question of conditionality of the individual categorization. This categorization is determined by the meta-level activities. It is shown that the choice of «formal», «individual and rigid» and «individual and flexible» strategy of a cat¬egorization can be caused by a level of development of the creative abilities. It is established that the individual preconditions of the strategy of a categorization have a different structure depending on specifics of the education (mental experience).
Опис
Ключові слова
категоризация, мета-уровень деятельности, креативность, ментальный опыт, когнитивная стратегия, катетеризація, метарівень діяльності, креативність, ментальний досвід, когнитивна стратегія, categorizing, meta-activity level, creativity, mental experience, strategy cognitive
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК