Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4397
Title: Одеська торгівля - «поза кордонами»
Other Titles: Odessa's Trade Outside «the Boundaries»
Authors: Петровський, Едуард Петрович
Petrovskyi, Еduard P.
Петровский, Эдуард Петрович
Citation: Історичні традиції добросусідства Одещини : науково-популярне видання (+CD)
Issue Date: 2011
Publisher: Комітет виборців України
Keywords: вигідне географічне положення
полінаціональний склад населення
аdvantages geographical position
multinational composition
Series/Report no.: ;С. 88-103.
Abstract: Вигідне географічне положення, полінаціональний склад населення та репу- тація «відкритого» міста зробили торгівлю візитною карткою Одеси. Будучи одним з найбільших перевалочних пунктів не тільки Росії, але і Європи - Одеса до кінця XIX століття стає одним з найбагатших міст Російської імперії. І цьому активно сприяли представники всіх національностей міста, разом створюючи загальновідомі одеські торгові «бренди» - зокрема, «порто-франко» та «Привоз».
Advantages geographical position, multinational composition and reputation of the «opened» for the trade city made the trade a business card of Odessa. As one of the biggest dumps not only at Russia, but also at Europe - Odessa became one of the biggest cities of Russian Empire. Representatives of all nationalities at the city facilitated actively to this process and created famous brands such as «Porto-Franko» and «Privoz».
Description: Історичні традиції добросусідства Одещини : науково-популярне видання (+CD) / І. В. Бринош [та ін.] ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Іст. фак., Міжнародний фонд "Відродження" . – Одеса, 2011 .
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4397
Appears in Collections:Статті та доповіді ФІФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-103.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.