Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4385
Title: Скрытая политическая реклама в новостных сюжетах как средство манипуляции электоральным поведением в современной Украине
Other Titles: Прихована політична реклама в новинних сюжетах як засіб маніпуляції електоральною поведінкою в сучасній Україні
Hidden political advertising in a news as a means of manipulation of electoral behavior in modern Ukraine
Authors: Пудич, С. А.
Пудіч, С. О.
Pudich, S. О.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: политическая реклама
СМИ
манипуляция
выборы
востные сюжеты
скрытая реклама
воздействие на индивида
політична реклама
ЗМІ
маніпуляція
вибори
сюжети новин
political advertising
media
manipulation
election
news epizod
hidden advertising
influence on individuals
Series/Report no.: Психологія; Т. 18, вип. 22, ч. 3
Abstract: В данной статье поднимается вопрос о манипулятивном воздействии средств массовой информации на индивида посредством новостных сюжетов. Проанализированы социологические исследования авторитетных социологических центров в области использования населением информационнокоммуникативных каналов и доверия к получаемой информации. Приведены факторы, от которых зависит выбор способа манипуляции, а также рекомендации по защите от нежелательного воздействия.
У даній статті піднімається питання про маніпулятивний вплив засобів масової інформації на індивіда за допомогою новинних сюжетів. Проаналізовано соціологічні дослідження авторитетних соціологічних центрів в сфері використання населенням інформаційно-комунікативних каналів і довіри до одержаної інформації. Наведено фактори, від яких залежить вибір способу маніпуляції, а також рекомендації по захисту від небажаного впливу.
This article raises the question of the manipulative influence of the media on individuals through news stories. Analyzed sociological research authoritative sociological centers in the field of public information and communication channels and trust in the information received. Shows the factors that affect the choice of method of manipulation, as well as recommendations for protection from unwanted exposure.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4385
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Психологія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50-57.pdf241.84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.