Перспективи застосування діалогічного опитувальника з елементами психологічної герменевтики в творчому саморозвитку студентів-гуманітаріїв

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статті подається концепція саморозвитку особистості з позицій української психології. Активізацію творчого саморозвитку студентів впроваджено в програму дослідження індивідуальної авторської міфотворчості. Запропоновано діалогічний опитувальник з елементами психологічної герменевтики та обґрунтовані перспективи його застосування у якості інструментарію для фахівців допоміжних професій.
В статье подается концепция саморазвития личности с позиции украинской психологии. Активизирование творческого саморазвития студентов внедрено в комплексную программу исследования индивидуального авторского мифотворчества. Предложен диалогический опросник с элементами психологической герменевтики и обоснованы перспективы его использования в качестве инструментария для специалистов вспомогательных профессий.
In article the concept of self-development of the personality from positions of the Ukrainian psychology moves. Activization of creative self-development of students it is introduced in the comprehensive program of research of an individual author's myth creation of personality. The dialogical questionnaire with elements of a psychological hermeneutics is offered and prospects of its use as tools for experts of helping professions are proved.
Опис
Ключові слова
творчий саморозвиток особистості, суб'єкт, «Я», індивідуальний авторський міф, діалог, творческое саморазвитие личности, субъект, индивидуальный авторский миф, диалог, creative self-development of the personality, subject, «I», individual author's myth, dialogue
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК