Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4335
Title: Перспективи застосування діалогічного опитувальника з елементами психологічної герменевтики в творчому саморозвитку студентів-гуманітаріїв
Other Titles: Перспективы использования диалогического опросника с элементами психологической герменевтики в творческом саморазвитии студентов-гуманитариев
Prospects of use of a dialogical questionnaire with elements of a psychological hermeneutics in creative self-development of students humanists
Authors: Яремчук, Оксана Василівна
Лінецька, Ольга Олександрівна
Яремчук, Оксана Васильевна
Линецкая, Ольга Александровна
Yaremchuk, Oksana V.
Linetska, Olga O.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: творчий саморозвиток особистості
суб'єкт
«Я»
індивідуальний авторський міф
діалог
творческое саморазвитие личности
субъект
индивидуальный авторский миф
диалог
creative self-development of the personality
subject
«I»
individual author's myth
dialogue
Series/Report no.: Психологія;Т. 17, вип. 8(20)
Abstract: В статті подається концепція саморозвитку особистості з позицій української психології. Активізацію творчого саморозвитку студентів впроваджено в програму дослідження індивідуальної авторської міфотворчості. Запропоновано діалогічний опитувальник з елементами психологічної герменевтики та обґрунтовані перспективи його застосування у якості інструментарію для фахівців допоміжних професій.
В статье подается концепция саморазвития личности с позиции украинской психологии. Активизирование творческого саморазвития студентов внедрено в комплексную программу исследования индивидуального авторского мифотворчества. Предложен диалогический опросник с элементами психологической герменевтики и обоснованы перспективы его использования в качестве инструментария для специалистов вспомогательных профессий.
In article the concept of self-development of the personality from positions of the Ukrainian psychology moves. Activization of creative self-development of students it is introduced in the comprehensive program of research of an individual author's myth creation of personality. The dialogical questionnaire with elements of a psychological hermeneutics is offered and prospects of its use as tools for experts of helping professions are proved.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4335
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Психологія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
236-244.pdf87.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.