Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4249
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Раковская, Нина Михайловна | - |
dc.contributor.author | Раковська, Ніна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Rakovska, Nina M. | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-16T12:30:12Z | - |
dc.date.available | 2014-01-16T12:30:12Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Слов’янський збірник : Збірник наукових праць | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/4249 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему самосвідомості у слов’янофільській літературній критиці ХІХ cт., виявляються моделі індивідуального авторського світосприйняття, які знаходять прояви у діалозі свідомості, культурних кодах, знакових системах. Робиться акцент на взаємозв’язку між моделлю світу та структурою критичного тексту. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of consciousness in literary criticism of the 19th c. It reveals models of an author’s individual outlook that can be seen in a dialogue of senses, culture, signal systems. The connection between the world and the structure of a critical text is stressed. | uk |
dc.language.iso | ru | uk |
dc.publisher | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 17. | - |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.subject | блоки інформації | uk |
dc.subject | consciousness | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.subject | interpretation | uk |
dc.subject | blocks of information | uk |
dc.title | Миромоделирование в критических текстах славянофилов | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Слов’янський збірник |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
slovjanik_XVII.292-303.pdf | 153.72 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.