Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
elONUar – Electronic Repository of Odesa I. I. Mechnikov National University
Browsing "Статті та доповіді ЕПФ" by Author Робул, Юрий Владимирович
Jump to:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 10 to 29 of 34
< previous
next >
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2018
Внутрішні підтримувальні процеси розвитку конкурентоспроможності організації
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
;
Шевченко, Лариса Анатоліївна
2019
Групова динаміка та лідерство в креативних організаціях
Виноградова, Анастасія Володимирівна
;
Robul, Yuriy V.
;
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
2019
Динаміка розвитку маркетингових систем, розвиток інновацій і завдання маркетингової політики
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2018
Еволюція сучасних організаційних структур та способів лідерства в організації
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
;
Гармідер, А. А.
2020
Економіко-екологічний маркетинговий простір економіки вражень
Садченко, Олена Василівна
;
Робул, Юрій Володимирович
;
Sadchenko, Olena V.
;
Robul, Yuriy V.
;
Садченко, Елена Васильевна
;
Робул, Юрий Владимирович
2019
Ефективність маркетингової політики у контексті маркетингу відносин і логіки мережевої взаємодії
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2020
Концептуалізація цифрового маркетингу як багаторівневої маркетингової системи на макрорівні
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2019
Маркетинг, добробут, доступ до технологій та розвиток соціо-економічних систем
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2019
Маркетингова політика, функціонування маркетингових систем та забезпечення суб’єктивного добробуту
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2020
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2018
Маркетингові детермінанти розвитку соціо-технічних систем
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2021
Напрями розвитку цифрових маркетингових систем на макрорівні в умовах цифрової трансформації економіки
Робул, Юрій Володимирович
;
Robul, Yuriy V.
;
Робул, Юрий Владимирович
2020
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2020
Організаційно-економічні механізми розвитку цифрових маркетингових систем у національній економіці
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2012
Побудова ефективної моделі маркетингу на підприємстві в межах ресурсної теорії конкурентоспроможності
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2020
Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2019
Розвиток менеджменту в організаціях України в умовах змін соціо-технологічних систем
Шевченко, Лариса Анатоліївна
;
Робул, Юрій Володимирович
;
Шевченко, Лариса Анатольевна
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Shevchenko, Larysa A.
;
Robul, Yuriy V.
2020
Розвиток теоретичного підґрунтя цифрового маркетингу з урахуванням особливостей формування споживчої цінності у ньому
Робул, Юрій Володимирович
;
Робул, Юрий Владимирович
;
Robul, Yuriy V.
2021
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
Робул, Юрій Володимирович
;
Robul, Yuriy V.
;
Робул, Юрий Владимирович
2019
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
Робул, Юрій Володимирович
;
Robul, Yuriy V.
;
Робул, Юрий Владимирович