Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3860
Title: Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности
Other Titles: Основні тенденції розвитку найменувань маркетингової діяльності
Principle development tendencies of marketing activity nominations
Authors: Улитина, Наталья Александровна
Uiitina, N. A.
Citation: Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: лексико-тематическая группа
семантическая структура
маркетинг
терминологическая лексика
профессиональная лексика
лексико-тематична група
семантична структура
маркетинг
термінологічна лексика
професійна лексика
lexico-thematic group
semantic structure
marketing
terminological vocabulary
professional vocabulary
Series/Report no.: ;Вип. 1(30).
Abstract: В статье рассматриваются словообразовательные и лексические взаимосвязи в системе маркетинговой лексики на терминологическом и профессиональном уровнях с целью выявления в стилистически различных слоях как общих, так и специфических особенностей.
У статті досліджуються словотвірні і лексичні взаємозв'язки в системі маркетингової лексики на термінологічному і професійному рівнях з метою виявлення як загальних, так і специфічних особливостей у стилістично відмінних шарах.
The article deals with word-formative and lexical interconnection in the marketing vocabulary system on the stylistic different, terminological and professional, levels with the view of revealing both generalities and specifics.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3860
Appears in Collections:Записки з романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
213-219.pdf85.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.