Основные тенденции развития наименований маркетинговой деятельности

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассматриваются словообразовательные и лексические взаимосвязи в системе маркетинговой лексики на терминологическом и профессиональном уровнях с целью выявления в стилистически различных слоях как общих, так и специфических особенностей.
У статті досліджуються словотвірні і лексичні взаємозв'язки в системі маркетингової лексики на термінологічному і професійному рівнях з метою виявлення як загальних, так і специфічних особливостей у стилістично відмінних шарах.
The article deals with word-formative and lexical interconnection in the marketing vocabulary system on the stylistic different, terminological and professional, levels with the view of revealing both generalities and specifics.
Опис
Ключові слова
лексико-тематическая группа, семантическая структура, маркетинг, терминологическая лексика, профессиональная лексика, лексико-тематична група, семантична структура, маркетинг, термінологічна лексика, професійна лексика, lexico-thematic group, semantic structure, marketing, terminological vocabulary, professional vocabulary
Бібліографічний опис
Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology
DOI
ORCID:
УДК