Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвдокимова, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЕвдокимова, Инна Александровна-
dc.contributor.authorYevdokymova, Inna O.-
dc.date.accessioned2013-09-26T11:54:42Z-
dc.date.available2013-09-26T11:54:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗаписки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philologyuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3853-
dc.description.abstractУ статті розглянуто мовленнєва маска як лінгвістичний феномен, наведено критерії класифікації та виділено види мовленнєвої маски в англомовному усному рекламному дискурсі. Встановлено, що в усному рекламному дискурсі маска є рівнозначною певній позиції автора дискурсу, яка реалізується вербальними та паравербальними засобами. У зв'язку з тим, що кожний вид мовленнєвої маски характеризується певними інтонаційними засобами реалізації, мовленнєві маски в усному рекламному дискурсі були поділені на інформувальні, переконувальні та навіювальні.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена речевая маска как лингвистический феномен, приведены критерии классификации и выделены виды речевой маски в англоязычном устном рекламном дискурсе. Установлено, что в устном рекламном дискурсе маска равнозначна определенной позиции автора дискурса, которая реализуется вербальными и паравербальными способами. В связи с тем, что каждый вид речевой маски характеризуется определенными интонационными способами реализации, речевые маски в устном рекламном дискурсе были поделены на информирующие, убеждающие и внушающие.uk
dc.description.abstractThe immediate aim of the article is to define the speech mask as a linguistic phenomenon, work out the classification criteria and single out speech mask types of in English oral advertised discourse. It is stated that in the advertised discourse the mask is equivalent to the author's position of the discourse which is characterized by verbal and paraverbal means. As every type of speech mask is characterized by definite intonation means, it is considered reasonable to divide speech masks in the oral advertised discourse into informative, persuasive and suggestive.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 1(30).-
dc.subjectмовленнєва маскаuk
dc.subjectрекламний дискурсuk
dc.subjectкласифікація масокuk
dc.subjectінформуванняuk
dc.subjectпереконанняuk
dc.subjectнавіюванняuk
dc.subjectречевая маскаuk
dc.subjectрекламный дискурсuk
dc.subjectклассификация масокuk
dc.subjectинформированиеuk
dc.subjectубеждениеuk
dc.subjectвнушениеuk
dc.subjectspeech maskuk
dc.subjectadvertised discourseuk
dc.subjectclassification of masksuk
dc.subjectinformativeuk
dc.subjectpersuasive and suggestiveuk
dc.titleКласифікація мовленнєвих масок в англомовному усному рекламному дискурсіuk
dc.title.alternativeКлассификация речевых масок в англоязычном устном рекламном дискурсеuk
dc.title.alternativeClassification of Speech Masks in English Oral advertised Discourseuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Записки з романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74-80.pdf92.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.