СПОСОБЫ ПРИМЕНЕНИЯ НЕЙРО- ЛИНГВИСТИЧЕСКОГО ПРОГРАММИРОВАНИЯ В СМИ (на примере использования маркировки в рекламном сообщении)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
У статті аналізуються деякі засоби вживання НЛП у мас-медіа та розглядається маркировка на прикладі застосування нейролінгвістичної моделі в рекламі.
В статье анализируются некоторые способы применения НЛП в масс- медиа и рассматривается маркировка на примере использования нейролинг- вистической модели в рекламе.
In article some examples of NLP appliance in mass-media are analysed, marking is considered as examples of using neurolinguistic model in advertising material.
Опис
Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012. — Вип. 15. — 472 с.
Ключові слова
НЛП, нейролінгвістичні моделі в рекламі, НЛП, нейролингвистические модели в рекламе
Бібліографічний опис
Діалог : Медіа-студії: збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК