Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3775
Title: СПОСОБЫ ПРИМЕНЕНИЯ НЕЙРО- ЛИНГВИСТИЧЕСКОГО ПРОГРАММИРОВАНИЯ В СМИ (на примере использования маркировки в рекламном сообщении)
Authors: Мельник, Сергей
Citation: Діалог : Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Астропринт
Keywords: НЛП
нейролінгвістичні моделі в рекламі
НЛП
нейролингвистические модели в рекламе
Series/Report no.: ;Вип. 15 С.400-406
Abstract: У статті аналізуються деякі засоби вживання НЛП у мас-медіа та розглядається маркировка на прикладі застосування нейролінгвістичної моделі в рекламі.
В статье анализируются некоторые способы применения НЛП в масс- медиа и рассматривается маркировка на примере использования нейролинг- вистической модели в рекламе.
In article some examples of NLP appliance in mass-media are analysed, marking is considered as examples of using neurolinguistic model in advertising material.
Description: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012. — Вип. 15. — 472 с.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3775
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dialog15_400-406+.pdf126.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.