Створення унікальної назви бренду як інструментарій сучасного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Олді+
Анотація
Поняття бренду належить до  найбільш суперечливих і  досі не має чіткого визначення в літературі. На приклад, Пол Фелдвік визначає його як набір сприйняттів у свідомості споживача (Paul Feldwick, DDB UK). Філіп Котлер так визначив бренд: назва, термін, символ або дизайн (або ж поєднання цих понять), що означає вид товару чи послуги окремого виробника (або ж групи виробників), які вирізняють його серед товарів та  послуг інших виробників. Д. Д’Алесандро визначає бренд як «більше, ніж рекламу або маркетинг. Це все, що спадає на думку людині щодо продукту, коли вона бачить йо го логотип або чує назву».
Опис
Ключові слова
бренд, створення унікальної назви, сучасний маркетинг
Бібліографічний опис
Матеріали 78-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (22–24 листопада 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2023.
DOI
ORCID:
УДК