Семантика онімних асоціатів у рекламному дискурсі
Вантажиться...
Дата
2001
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Упроваджений К.-Ґ. Юнґом асоціативний експеримент на сьогодні використовується у галузі психолінґвістики та суміжних з нею
дисциплінах як ефективний метод дослідження глибинних закономірностей у мереживі сенсових кореляцій загальної архітектоніки людської свідомості. Аналіз асоціатів дозволяє виявити ядерні та периферійні семантичні конструкти, які свідчать про актуальність/марґінальність у сприйнятті певних об'єктів позамовної
дійсності.
Опис
Ключові слова
семантика, рекламний дискурс
Бібліографічний опис
Записки з ономастики = Opera in onomastica