Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3704
Title: Семантика онімних асоціатів у рекламному дискурсі
Authors: Ковалевська, Тетяна Юріївна
Citation: Записки з ономастики = Opera in onomastica
Issue Date: 2001
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: семантика
рекламний дискурс
Series/Report no.: ;Вип. 5.
Abstract: Упроваджений К.-Ґ. Юнґом асоціативний експеримент на сьогодні використовується у галузі психолінґвістики та суміжних з нею дисциплінах як ефективний метод дослідження глибинних закономірностей у мереживі сенсових кореляцій загальної архітектоніки людської свідомості. Аналіз асоціатів дозволяє виявити ядерні та периферійні семантичні конструкти, які свідчать про актуальність/марґінальність у сприйнятті певних об'єктів позамовної дійсності.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3704
Appears in Collections:Записки з ономастики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalev5+.pdf99.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.