Виклики до управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах цифрових трансформацій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні динамічні цифрові трансформації вимагають формування ефективної цілісної маркетингової цифрової екосистеми на базі нового технологічного підходу к управлінню маркетинговими процесами підприємств. Підходу, який передбачає цілісний, холістичний погляд на омніканальні маркетингові взаємодії, який охоплює не лише канали дистрибуції й постачання, а й внутрішній та зовнішній інформаційній простір підприємства, і розглядає маркетинг не як окрему функцію, а рушійну силу розвитку підприємства. Цифровий маркетинг, як сучасний напрям політики комунікації підприємств, побудований на омніканальної взаємодії з цільовим споживачем та конвергенції технологічних інструментів надає можливість охоплення і онлайн, і офлайн-споживачів; можливість збирати велику кількість чітких даних, дає змогу залучити цільового споживача до онлайн простору. Динамічні зміни вимог та потреб користувачів, диверсифікація джерел трафіку, типів контенту, методів обробки інформації, технологічних інструментів потребують перегляду підходів до управління маркетинговою діяльністю та формуванні маркетингових стратегій.
Опис
Ключові слова
цифрові трансформації, управлінню маркетинговими процесами підприємств, омніканальний маркетинг, цифровий маркетинг, контент-маркетинг, пошукова оптимізація (SEO-маркетинг), просування через соціальні мережі (SMM-маркетинг), Email-маркетинг, партнерський маркетинг (Affiliate-маркетинг), PPC-реклама
Бібліографічний опис
Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 20 жовт. 2023 р.). – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 409–411.
DOI
ORCID:
УДК