Застосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Києво-Могілянська академія
Анотація
Сучасний маркетинг невіддільний від роботи з даними. Дані є фундаментальним елементом у прийнятті маркетингових рішень. Це дозволяє брендам отримати уявлення про потреби та вподобання клієнтів, а також проаналізувати тенденції ринку та оцінити ефективність маркетингових кампаній. Використання даних у розробці маркетингової стратегії дозволяє бренду приймати більш точні та впевнені рішення, а також ефективніше використовувати ресурси та покращувати результати маркетингової кампанії. Найменш автоматизованими діями з боку менеджменту залишаються маркетингове управління та прийняття управлінських рішень щодо елементів маркетингових стратегій. Розвиток нейронних мереж і машинного навчання за останні роки продемонстрував якісний стрибок і довів можливість автоматизації та адекватного виконання завдань, які базуються на аналізі даних. Це стало приводом для перенесення алгоритмів методів навчання нейронних мереж на інформаційні моделі, що використовуються в маркетингових цілях.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, інформаційна модель, штучна нейронна мережа, машинне навчання, авчання штучної нейронної мережі, зворотне поширення, пряме розмноження, метод зворотного поширення помилок
Бібліографічний опис
Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 квіт. 2023 р.) [Електронне видання : у 2 т.] / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик. – Київ : Києво-Могілянська академія, 2023. – Т. 1. – С. 302–305.
DOI
ORCID:
УДК