Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовалевська, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorКовалевская, Татьяна Юрьевна-
dc.contributor.authorKovalevska, Tetiana Yu.-
dc.date.accessioned2013-06-12T07:50:40Z-
dc.date.available2013-06-12T07:50:40Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЗаписки з ономастики = Opera in onomasticauk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3695-
dc.description.abstractОнімна кодифікація асоціатів рекламного сприйняття дає підстави не лише для екстралінгвальних узагальнень щодо актуальних референтних позицій, а й унаочнює характерні мовні конектори, які, виконуючи насамперед ідентифікуючу функцію, окреслюють напрямки потенційних семантичних кореляцій між частотними рекламними номенами та їх декодувальними перспективами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 6.-
dc.subjectонімна кодифікаціяuk
dc.subjectонімни асоціативиuk
dc.titleКласифікаційні ознаки онімних асоціатівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Записки з ономастики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37-43.pdf100.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.