Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3695
Назва: Класифікаційні ознаки онімних асоціатів
Автори: Ковалевська, Тетяна Юріївна
Ковалевская, Татьяна Юрьевна
Kovalevska, Tetiana Yu.
Бібліографічний опис: Записки з ономастики = Opera in onomastica
Дата публікації: 2002
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: онімна кодифікація
онімни асоціативи
Серія/номер: ;Вип. 6.
Короткий огляд (реферат): Онімна кодифікація асоціатів рекламного сприйняття дає підстави не лише для екстралінгвальних узагальнень щодо актуальних референтних позицій, а й унаочнює характерні мовні конектори, які, виконуючи насамперед ідентифікуючу функцію, окреслюють напрямки потенційних семантичних кореляцій між частотними рекламними номенами та їх декодувальними перспективами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3695
Розташовується у зібраннях:Записки з ономастики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37-43.pdf100.5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.