Вивчення ефективності навчання студентів основ безпеки та здоров’я на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У монографії розглядаються науково-теоретиичні та практичні підходи щодо використання суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчанні студентів основ безпеки та здоров’я; запропоновано методологічні підходи та інноваційні технології у навчанні основ безпеки та здоров’я; методику навчання на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії осіб з особливими освітніми потребами; наведені підходи щодо здоров’язбережувальної діяльності у закладах вищої освіти в аудиторний та позааудиторний час у діяльності кураторів академічних груп. Матеріали, що подані в монографії, можуть стати у нагоді здобувачам вищої освіти і викладачам закладів вищої освіти, педагогам і усім, кого цікавлять проблеми безпеки та здоров’я.
Опис
Ключові слова
суб’єкт-суб’єктна взаємодія, основи безпеки та здоров’я, здоров’язбережувальна діяльність у ЗВО, особливі освітні потреби
Бібліографічний опис
Гвоздій С. П. Вивчення ефективності навчання студентів основ безпеки та здоров’я на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії : монографія / С. П. Гвоздій, В. В. Пєнов, С. О. Баштан та ін.; за заг. ред. С. П. Гвоздій. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2021. – 345 с.
DOI
ORCID:
УДК