Архетип як інструмент реклами

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На сьогоднішній день сучасне суспільство знаходиться в тому періоді свого розвитку, яке можна охарактеризувати як технічна ера, що дає можливість людині опановувати і маніпулювати різного роду інформацією, яка навколо нього. Пронизуючою ниткою через різного роду інформаційні джерела стає реклама, яку особистість може зустріти повсюди: на вулицях, у супермаркетах, торгових центрах, в транспорті, вдома, на сторінках інтернету. Реклама стає невід'ємною і звичною частиною людського життя.
Опис
Ключові слова
053 психологія, реклама, проявлення архетипу, дослідження архетипів
Бібліографічний опис
Марєєва, К. Є. Архетип як інструмент реклами : дипломна робота магістра / К. Є. Марєєва. – Одеса, 2022. – 97 с.
DOI
ORCID:
УДК