BTL - засоби як сучасні маркетингові інструменти просування продукції тютюнової промисловості

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Тютюновий ринок є найбільш закритим в рекламному аспекті. Законодавчі заборони, тиск громадських організацій і власне усвідомлення соціальної відповідальності створюють унікальне середовище для рекламної активності тютюнових компаній. Заборона реклами в традиційних медіа спричинила необхідність шукати нові канали комунікації, які не залучали б у спілкування людей, що не палять
Опис
Ключові слова
тютюновий ринок, маркетинг
Бібліографічний опис
Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. – Ч. 1. – 82 с.
DOI
ORCID:
УДК