DSpace О системе DSpace
україн русск eng
[Зарегистрироваться]
 

Repository at Odesa I.Mechnikov National University >
Інститут математики, економіки та механіки - ІМЕМ >
Статті та доповіді ІМЕМ >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3634

Название: BTL - ЗАСОБИ ЯК СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТЮТЮНОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Авторы: Кіріліна, М. А.
Ключевые слова: тютюновий ринок
маркетинг
Дата публикации: 2012
Издатель: Одеський національний університет
Источник: Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку»
Серия/номер: ;ч.1. С. 44-46
Краткий осмотр (реферат): Тютюновий ринок є найбільш закритим в рекламному аспекті. Законодавчі заборони, тиск громадських організацій і власне усвідомлення соціальної відповідальності створюють унікальне середовище для рекламної активності тютюнових компаній. Заборона реклами в традиційних медіа спричинила необхідність шукати нові канали комунікації, які не залучали б у спілкування людей, що не палять
Описание: Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. – частина 1. – 82 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3634
Располагается в коллекциях:Статті та доповіді ІМЕМ

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
44-46.pdf630,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

п╞пҐпЄп╣п╨я│ я├п╦я┌п╦я─п╬п╡п╟пҐп╦я▐ DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь