Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3634
Title: BTL - засоби як сучасні маркетингові інструменти просування продукції тютюнової промисловості
Authors: Кіріліна, Марина Андріївна
Кирилина, Марина Андреевна
Kirilina, Maryna A.
Citation: Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. – Ч. 1. – 82 с.
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: тютюновий ринок
маркетинг
Series/Report no.: ;ч.1. С. 44-46
Abstract: Тютюновий ринок є найбільш закритим в рекламному аспекті. Законодавчі заборони, тиск громадських організацій і власне усвідомлення соціальної відповідальності створюють унікальне середовище для рекламної активності тютюнових компаній. Заборона реклами в традиційних медіа спричинила необхідність шукати нові канали комунікації, які не залучали б у спілкування людей, що не палять
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3634
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44-46.pdf630.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.