Формування асортиментної політики в умовах зміни попиту

Ескіз недоступний
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Глобальні виклики сьогодення привели до нового розуміння принципів підприємницької діяльності в Україні. Розвиток ринкових відносин і посилення конкуренції вказують на необхідність нових підходів в бізнес-підприємництві, орієнтованих на підвищення фінансових результатів і конкурентоспроможності суб’єкта господарювання. Забезпечення конкурентоспроможності та рентабельності суб’єкта господарювання визначається здатністю асортименту його готової продукції адекватно відповідати поточному споживчому попиту на якісному та кількісному рівнях. У зв’язку із цим питання підвищення ефективності управління товарним асортиментом підприємства є актуальним завданням в умовах глобальних викликів. Дослідження теорії і практики управління товарним асортиментом суб’єкта господарювання надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, освітня програма менеджмент, попит, асортиментна політика, система контролінгу, управління
Бібліографічний опис
Ву Владіміра Куанг Уіє. Формування асортиментної політики в умовах зміни попиту = Formation of assortment policy in conditions of demand changes : кваліфікаційна робота бакалавра / Ву Владіміра Куанг Уіє. – Одеса, 2023. – 65 с.
DOI
ORCID:
УДК