Внутріфірмове планування діяльності підприємства готельного бізнесу в сучасних умовах

Ескіз недоступний
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
У сучасних кризових умовах господарювання значний вплив на діяльність підприємств туристичної галузі мають макроекономічні процеси в країні та світі, а також зниження купівельної спроможності населення. Підприємства туристичного бізнесу надзвичайно чутливо реагують на різного роду несприятливі перетворення економічного, політичного, кліматичного та інших характерів. Внутрішньо-фірмове планування є важливим елементом системи організації ринкових відносин, процесом, який є основою для розробки та реалізації ефективних стратегій розвитку готельних підприємств. З посиленням конкуренції, як наслідку поглиблення глобалізації та світових інтеграційних процесів, сучасний готельний бізнес, перебуваючи під впливом зовнішніх і внутрішніх змін, змушений шукати нові інструменти та методи управління, засновані на системних і комплексних підходах, одним з яких є внутрішньо фірмове планування власної діяльності. Соціально-економічні умови функціонування та провадження комерційної діяльності підприємницькими суб’єктами вирізняються істотним впливом кризових явищ та інших процесів зовнішнього середовища на можливості щодо підтримки стабільності та сталості організації комерційних відносин як на рівні внутрішніх процесів підприємства, так і в контексті його взаємодії з суб’єктами зовнішнього середовища. Описані умови складають об’єктивну основу до необхідності забезпечення підприємствами безперервності та планомірності функціонування ключових бізнес-процесів, що є неможливим за відсутності ефективно діючої системи управління процесом планування. Саме тому, на сьогодні, особливої теоретичної та прикладної ваги набувають дослідження проблематики побудови ефективної системи планування на підприємстві в умовах домінування ринкових форм організації економічних систем, що обумовлює актуальність дослідження проблематики сутнісних характеристик, функціонального наповнення, методичних підходів до аналізу та оцінювання, разом із відповідними організаційними напрямками вдосконалення ефективності управління процесом внутрішньо–фірмового планування на підприємстві готельного бізнесу.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, освітня програма менеджмент, підприємство, готельний бізнес, планування діяльності, фірма
Бібліографічний опис
Смоляков, В. І. Внутріфірмове планування діяльності підприємства готельного бізнесу в сучасних умовах = Intra-company planning of hotel business enterprise in modern environment : кваліфікаційна робота бакалавра / В. І. Смоляков. – Одеса, 2023. – 73 с.
DOI
ORCID:
УДК