Вплив маркетингу на розвиток науково-виробничих корпорацій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
В сучасних умовах наукове знання все більшою мірою стає основним ресурсом розвитку економіки. У вирішенні завдань забезпечення економічного зростання та підвищення рівня життя населення першочергова роль належить інноваціям, інноваційній діяльності, що здатні забезпечити безперервне оновлення технічної та технологічної бази виробництва, освоєння та випуск нової конкурентоспроможної продукції, ефективне проникнення на світові ринки товарів та послуг
Опис
Ключові слова
розвиток економіки, інновація, конкурентоспроможність, маркетинг
Бібліографічний опис
Збірник матералів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. –Ч. 2. – 86 с.
DOI
ORCID:
УДК