Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3615
Title: Вплив маркетингу на розвиток науково-виробничих корпорацій
Authors: Філіпков, Ю. С.
Citation: Збірник матералів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. –Ч. 2. – 86 с.
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет
Keywords: розвиток економіки
інновація
конкурентоспроможність
маркетинг
Series/Report no.: ;ч.2. С. 62-64
Abstract: В сучасних умовах наукове знання все більшою мірою стає основним ресурсом розвитку економіки. У вирішенні завдань забезпечення економічного зростання та підвищення рівня життя населення першочергова роль належить інноваціям, інноваційній діяльності, що здатні забезпечити безперервне оновлення технічної та технологічної бази виробництва, освоєння та випуск нової конкурентоспроможної продукції, ефективне проникнення на світові ринки товарів та послуг
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3615
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62-64.pdf976.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.