СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
Практиці функціонування підприємств України притаманна безкомпромісність при досягненні цілей. Поряд з декларуванням споживача як генератора потреб, які необхідно задовольнити, в дійсності переважають зосередженість на заходах штучного формування попиту. Ускладненість застосування соціально орієнтованої концепції маркетингу відносин зумовлена потребою реорганізації не лише виробничо-збутової діяльності підприємства, а і його внутрішньої структури для зосередженості на споживачі як центральній фігурі маркетингу відносин
Опис
Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. – частина 2. – 86 с.
Ключові слова
маркетинг, підприємства
Бібліографічний опис
Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку»
DOI
ORCID:
УДК