Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3612
Title: СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
Authors: Сідлецька, Оксана Станіславівна
Citation: Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку»
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет
Keywords: маркетинг
підприємства
Series/Report no.: ;ч.2. С. 47-50
Abstract: Практиці функціонування підприємств України притаманна безкомпромісність при досягненні цілей. Поряд з декларуванням споживача як генератора потреб, які необхідно задовольнити, в дійсності переважають зосередженість на заходах штучного формування попиту. Ускладненість застосування соціально орієнтованої концепції маркетингу відносин зумовлена потребою реорганізації не лише виробничо-збутової діяльності підприємства, а і його внутрішньої структури для зосередженості на споживачі як центральній фігурі маркетингу відносин
Description: Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. – частина 2. – 86 с.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3612
Appears in Collections:Статті та доповіді ФМФІТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47-50.pdf1.58 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.