Побудова ефективної моделі маркетингу на підприємстві в межах ресурсної теорії конкурентоспроможності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Останнім часом багато уваги приділяється аналізу ефективності маркетингової політики організації. Провідні професійні організації з маркетингу визначили цей напрям досліджень першочерговим. Дослідницькі питання у цьому контексті визначаються переважно як способи побудови показників, які дозволяють об'єктивно і однозначно виміряти результат маркетингової діяльності, або як способи виділення із загального результату частки, обумовленої впливом маркетингової політики
Опис
Ключові слова
маркетингова політика, маркетинг
Бібліографічний опис
Збірник матералів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. –Ч. 2. – 86 с.
DOI
ORCID:
УДК