Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3610
Title: Побудова ефективної моделі маркетингу на підприємстві в межах ресурсної теорії конкурентоспроможності
Authors: Робул, Юрій Володимирович
Робул, Юрий Владимирович
Robul, Yuriy V.
Citation: Збірник матералів науково-практичної конференції «Фірма та ринок в умовах інституціоналізації економічного розвитку». / 27-29 вересня 2012 р., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, м. Одеса. – 2012. –Ч. 2. – 86 с.
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: маркетингова політика
маркетинг
Series/Report no.: ;ч.2. С. 39-41
Abstract: Останнім часом багато уваги приділяється аналізу ефективності маркетингової політики організації. Провідні професійні організації з маркетингу визначили цей напрям досліджень першочерговим. Дослідницькі питання у цьому контексті визначаються переважно як способи побудови показників, які дозволяють об'єктивно і однозначно виміряти результат маркетингової діяльності, або як способи виділення із загального результату частки, обумовленої впливом маркетингової політики
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3610
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39-41.pdf774.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.