Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3596
Title: ПРАГМАТИЧНІ ФУНКЦІЇ КОМПАРАТИВНИХ КОНСТРУКЦІЙ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ
Other Titles: Pragmatic functions of comparative constructions in advertising texts
Прагматические функции компаративных конструкций в рекламных текстах
Authors: Щепка, О. А.
Shchepka, O.
Citation: Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет
Keywords: компаративна конструкція
рекламний текст
прагматична функція
comparative construction
advertising text
pragmatic function
компаративная конструкция
рекламный текст
прагматическая функция
Series/Report no.: ;Вип. 17.ч.1 С. 415-420
Abstract: У статті розглянуто компаративні конструкції, репрезентовані в рекламних текстах, з’ясовано їх структуру, проаналізовано і охарактеризовано прагматичні функції
The article deals with the comparative design presented in advertising texts, found out their structure, made an analysis and characteristic of the pragmatic functions
В статье рассмотрены представленные в рекламных текстах компаративные конструкции, выяснена их структура, сделан анализ и дана характеристика прагматическим функциям
Description: Слов’янський збірник: Збірник наукових праць.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3596
Appears in Collections:Слов’янський збірник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sbornik slav.415-420.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.