Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3595
Title: РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ: МОВНО-ГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ
Other Titles: Advertising text language-graphics features conclusion and design
Рекламный текст: языковографические особенности уложения и оформления
Authors: Чорненький, Я. Я.
Білець, О. В.
Берко, А. М.
Chornenkyy, Ya. Ya.
Bilets, A. V.
Berko, A. N.
Билец, О. В.
Берко, А. Н.
Citation: Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет
Keywords: рекламний текст
мовний складник
графічні особливості
укладання
оформлення
аdvertising text
language component
image features
styling
design
рекламный текст
языковая составляющая
графические особенности
уложение
оформление
Series/Report no.: ;Вип. 17.ч.1 С. 410-415
Abstract: У статті аналізується мовно-графічний комплекс, який використовується в процесі укладання та оформлення рекламного тексту. Саме такий комплекс формує повноцінну рекламу
The article analyzes the linguistic and graphic set used in the process of signing and execution of advertising text. It is this complex forms a valuable advertising
В статье анализуруется языковой и графический комплекс, котрый используется в процессе уложения и оформления рекламного текста. Именно такой комплекс формирует полноценную рекламу
Description: Слов’янський збірник: Збірник наукових праць
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3595
Appears in Collections:Слов’янський збірник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sbornik slav.410-415.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.