РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ: АКСІОЛОГІЧНА ФУНКЦІЯ ПРИКМЕТНИКІВ У ФОКУСІ ПРАГМАЛІНГВІСТИКИ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
У статті репрезентовано теоретичний опис аксіологічних функцій прикметників у рекламному тексті. Аналізується ненормативне використання форм елатива, компаратива, суперлатива та їхній «прагматичний заряд», що актуалізується в дискурсивній практиці сучасних мовців
The article presents a theoretical description of the axiological functions of the adjectives in the advertisement texts. The usage of the non-normative forms of the degrees of comparison, as well as their pragmatic potential that is updated in the discursive practice of the modern participants of language communication has been analyzed in this article
В статье представлено теоретическое описание аксиологических функций имен прилагательных в рекламном тексте. Анализируется ненормативное использование форм элатива, компаратива, суперлатива, а также их «прагматическая заряженность», что актуализируется в дискурсивной практике современных участников языковой коммуникации
Опис
Слов’янський збірник: Збірник наукових праць.
Ключові слова
аксіологія, елатив, компаратив, суперлатив, рекламний текст, прагматика, axiology, elative, superlative, comparative forms of the adjectives, the advertisement text, pragmatics, аксиология, элатив, рекламный текст
Бібліографічний опис
Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК