Професійне вигорання викладачів закладів вищої освіти як наслідок дистанційного навчання в період пандемії COVID-19
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті аналізується проблема професійного вигорання, пов’язаного зі змінами формату роботу під час дистанційного навчання у період пандемії COVID-19. Автор проводить аналіз останніх досліджень проблеми професійного вигорання працівників у період пандемії, запропоновані напрямки міждисциплінарних розробок. Проведене дослідження на базі Одеського національного університету імені І.І. Мечникова надало змогу зв’язати феномен процесуальної мотивації та професійного вигорання, розглянути характеристики процесуальної мотивації як показники адаптаційних можливостей індивіда.
The article analyzes the problem of professional burnout of teachers of higher education institutions associated with the change in the format of work during the quarantine restrictions on the COVID-19 pandemic. The author analyzes the latest psychological and pedagogical studies of the problem of the impact of the pandemic on working conditions. The study, conducted on the basis of the Odessa National University named after I. I. Mechnikov, allowed us to link the phenomenon of procedural motivation and professional burnout, to consider the features of procedural motivation as an indicator of the adaptive capabilities of the individual.
В статье проведен анализ проблемы профессионального выгорания преподавателей учреждений высшего образования связанного с изменением формата работы в период карантинных ограничений по пандемии COVID-19. Автор проводит анализ последних психолого-педагогических исследований проблемы влияния пандемии на условия труда, предложенных междисциплинарных разработок. Проведенное исследование на базе Одесского национального университета имени И.И. Мечникова позволило связать феномен процессуальной мотивации и профессионального выгорания, рассмотреть характеристики процессуальной мотивации как показатели адаптационных возможностей индивида.
The article analyzes the problem of professional burnout of teachers of higher education institutions associated with the change in the format of work during the quarantine restrictions on the COVID-19 pandemic. The author analyzes the latest psychological and pedagogical studies of the problem of the impact of the pandemic on working conditions. The study, conducted on the basis of the Odessa National University named after I. I. Mechnikov, allowed us to link the phenomenon of procedural motivation and professional burnout, to consider the features of procedural motivation as an indicator of the adaptive capabilities of the individual.
В статье проведен анализ проблемы профессионального выгорания преподавателей учреждений высшего образования связанного с изменением формата работы в период карантинных ограничений по пандемии COVID-19. Автор проводит анализ последних психолого-педагогических исследований проблемы влияния пандемии на условия труда, предложенных междисциплинарных разработок. Проведенное исследование на базе Одесского национального университета имени И.И. Мечникова позволило связать феномен процессуальной мотивации и профессионального выгорания, рассмотреть характеристики процессуальной мотивации как показатели адаптационных возможностей индивида.
Опис
Ключові слова
професійне вигорання, дистанційний формат роботи, процесуальна мотивація, professional burnout, distance learning, procedural motivation, профессиональное выгорание, дистанционное обучение, процессуальная мотивация
Бібліографічний опис
Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : [зб.]. – Одеса: Гельветика, 2021.