Принципи організації заняття з використання тренінгу у професійній підготовці майбутніх педагогів

Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Тренінг – такий метод навчання, який дозволяє досягнути, через безпосереднє «проживання» та досвід взаємодії, таких ефектів, які неможливі у традиційній формі навчання. метод трненігу, через свою індивідуалізованість, можливість «підгонки» під потреби кожного учасника, пластичність реагування на зміни, що відбуваються в процесі навчання (взаємодії) у учасників робить його найбільш ефективним методом професійного стдуентоцентрованого навчання.
Опис
Ключові слова
тренінг, організація заняття, професійна підготовка майбутніх педагогів
Бібліографічний опис
International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings (28-29 May 2021). – Wloclawek : Baltija Publishing, 2021.
ORCID:
УДК