Інтерактивні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього викладача
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Якість майбутнього фахівця залежить не тільки від змісту освіти, а й від того, хто безпосередньо реалізує цей зміст та за рахунок яких технологій реалізується взаємодія викладач-студент. Високий рівень професійної компетентності викладача стає однією з умов високого рівня професійної підготовки майбутнього фахівця. Серед сучасної проблематики науково-педагогічних досліджень проблема визначення сутності професійної компетентності викладача, структури та технологій її формування є однією з основних. У системі формування професійної компетентності викладача, переглянуто весь арсенал педагогічних засобів навчання, і цілком логічно, що перевага надається у такій ситуації інтерактивним технологіям, як технологіям найбільш наближеним до особистості та контексту професійної діяльності.
Опис
Ключові слова
інтерактивні технології, професійна компетентність, майбутній викладач
Бібліографічний опис
Modern science: innovations and prospects : proceedings of the 14th International scientific and practical conference (Stockholm, 16-18 October 2022). – Stockholm, Sweden : SSPG Publish, 2022.