Соціальна перцепція ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу)

Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено емпіричне дослідження соціальної перцепції ікони серед молоді. Виявлено психологічні особли-вості сприйняття Православної ікони з урахуванням гендерного підходу. Розроблено механізм для вивчення со-ціальної перцепції сакрального мистецтва – ІКОНИ. Матеріали дослідження та висновки можуть бути кори-сними в розв’язанні проблеми введення духовно-морального компоненту до шкільної програми, а саме - вивчення дітьми в рамках факультативу такого предмету, як «Основи Православ’я та іконографія»
The empirical research of social perception of an icon by youth is carried out. The psychological peculiarities of perception of a canonical icon from a gender perspective are defined. The approaches to investigation of social percep-tion of sacral art i.e. an icon have been developing. Study materials and conclusions can be useful for solving a problem of implementation of spiritually-moral component into the school curriculum, in particular, studying of a subject called “Foundations of the Orthodox and iconography” as an elective course by children. The obtained results confirmed our hypothesis. The social perception of an icon demonstrates the attitude towards the sacral of modern society.
Проведено эмпирическое исследование социальной перцепции иконы среди молодежи. Выявлены психо- логические особенности восприятия канонической иконы с учетом гендерного подхода. Разрабатываются под- ходы для изучения социальной перцепции сакрального искусства - Иконы. Материалы исследования и выводы могут послужить для решения проблемы введения духовно-морального компонента в школьную программу, а именно, – изучению нашими детьми в рамках факультатива предмета «Основы Православия и иконографии».
Опис
Ключові слова
Православна ікона, соціальна перцепція, контент аналіз, факторний аналіз, Orthodox icon, social perception, content analysis, factor analysis, Православная икона, социальная перцепция, контент-анализ, факторный анализ
Бібліографічний опис
Наука і Освіта. Психологія. – 2013.
DOI
ORCID:
УДК